Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKIK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Komentarze, zaproszenia

Szkolenia dla rzeczników konsumentów

< poprzedni | następny > 09.10.2018

Szkolenia dla rzeczników konsumentów

Stowarzyszenie dla Powiatu zaprasza na szkolenia organizowane w ramach zadania publicznego „Szkolenia dla rzeczników konsumentów z zakresu problemów rynku finansowego i procedury cywilnej”. Projekt finansowany jest ze środków Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Szkolenia zostaną przeprowadzone przez radców prawnych posiadających duże doświadczenie w zakresie dochodzenia roszczeń związanych z produktami rynku finansowego, posiadającymi też bogate doświadczenie dydaktyczne.

Szkolenia dla rzeczników

Szkolenia składać się będą z 2 części:

  1. Część materialna przedstawiająca najczęstsze problemy konsumentów rynku finansowego, ze szczególnym uwzględnieniem takich produktów jak polisolokaty, kredyty hipoteczne w walucie obcej oraz obligacje korporacyjne;
  2. Część proceduralna, gdzie zostanie przedstawiona rola rzecznika konsumentów w procesie sądowym.

Program:

  1. Pozycja konsumenta na rynku finansowym, wybrane problemy.
  2. Kredyty hipoteczne w walucie obcej – pozycja prawna konsumentów ze szczególnym uwzględnieniem aktualnego orzecznictwa.
  3. Polisolokaty – jak pomóc konsumentowi, który zawarł tego typu umowę.
  4. Obligacje korporacyjne oraz inne ryzykowne formy inwestowania. Sytuacja prawna konsumentów na przykładzie obligacji spółki GetBack S.A.
  5. Rzecznik konsumentów w procesie cywilnym – uwagi ogólne.
  6. Wytoczenie powództwa przez rzecznika na rzecz konsumenta lub w interesie publicznym (nieuczciwe praktyki rynkowe).
  7. Przystąpienie rzecznika do sprawy po stronie konsumenta.
  8. Przedstawienie sądowi istotnego poglądu dla sprawy.

 

HARMONOGRAM SZKOLEŃ DLA RZECZNIKÓW KONSUMENTÓW

l.p.

data i miejsce szkolenia

godzina

adres

1.

07.11.2018
Wrocław

09.00-17.00

Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich 17 (sala Szara)

2.

09.11.2018
Lublin

09.00-17.00

Lublin, ul. Józefa Franczaka 43 (sala konferencyjna)

3.

12.11.2018
Gdańsk

10.00-18.00

Gdańsk, ul. Czarny Dwór 4 (sala B)

4.

14.11.2018
Kraków

10.00-18.00

Kraków, ul. Św. Filipa 7 (sala Rubinowa)

5.

15.11.2018
Katowice

09.00-17.00

Katowice, ul. Żeliwna 38 (sala nr 1)

6.

21.11.2018 Warszawa

09.00-17.00

Warszawa, ul. Towarowa 22 (sala Jowisz)

7.

22.11.2018
Łódź

09.00-17.00

Łódź, ul. Narutowicza 86 (sala Salut)

8.

26.11.2018
Poznań

10.00-18.00

Poznań, ul. Dąbrowskiego 79a (sala Pyra)

9.

28.11.2018 Bydgoszcz

09.00-17.00

Bydgoszcz, ul. Dworcowa 94 (sala Chabrowa)

 

Zgłoszenia należy przesyłać na adres mailowy [SCODE]cmVrcnV0YWNqYS5yemVjem5pY3lAZ21haWwuY29t[ECODE] do 31.10.2018 r.

W zgłoszeniu należy podać:

  • imię i nazwisko
  • datę i miejscowość wybranego szkolenia

Decyduje kolejność zgłoszeń.

Podczas szkolenia przewidywany jest lunch oraz przerwy kawowe. Każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe.

Koordynator projektu

Marzena Okińczyc
Stowarzyszenie dla Powiatu
ul. Wrocławska 2
55-300 Środa Śląska
tel. 500 520 201
www.stowarzyszeniedlapowiatu.pl

Tagi: szkolenie, rzecznicy konsumentów, spotkanie, szkolenia, finanse, edukacja, opinia, szkolenia dla rzeczników,

Pliki do pobrania

 

Warto przeczytać

Ponad 2 mln zł kary dla PDM i zarzuty dla GetBacku za sprzedaż obligacji
Ponad 2 mln zł kary dla PDM i zarzuty dla GetBacku za sprzedaż obligacji

Jest pierwsza decyzja UOKiK w sprawie sprzedaży obligacji korporacyjnych spółki GetBack - Polski Dom Maklerski ma zapłacić 2 mln zł kary. Urząd wszczął też postępowanie przeciw spółce GetBack. ...>

Czy kupujemy miód dobrej jakości?
Czy kupujemy miód dobrej jakości?

Lipowy, gryczany, manuka – czy kupujemy miód dobrej jakości? Inspekcja Handlowa w II kwartale 2018 r. zbadała 269 partii miodu, miała zastrzeżenia do 48 z nich. ...>

Rusza kampania "Poznaj swojego kontrahenta"
Rusza kampania "Poznaj swojego kontrahenta"

Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej i Federacja Konsumentów pod patronatem UOKiK rozpoczynają akcję „Poznaj swojego kontrahenta”. Chcemy wspólnie przeciwdziałać nieuczciwym praktykom, do których dochodzi podczas pokazów. ...>

Fikcyjne konkursy w internecie - decyzje UOKiK
Fikcyjne konkursy w internecie - decyzje UOKiK

Serwisy HotAwards i HotPrizes były promowane w taki sposób, aby sugerować konsumentom, że biorą udział w konkursie. W rzeczywistości aby „wygrać”, należałoby wysłać SMS-y kosztujące nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych. ...>

Nie wszystkie meble bez VAT - kara dla BRW
Nie wszystkie meble bez VAT - kara dla BRW

Reklamy promocji w Black Red White z czerwca 2017 r. wprowadzały w błąd. Plakaty, billboardy i ulotki z hasłem „MEBLE I DODATKI bez VAT” sugerowały, że taniej można kupić wszystkie towary, a nie tylko wybrane.  ...>

Spory o żywność - nowe rozwiązania
Spory o żywność - nowe rozwiązania

Bez wychodzenia z domu i bez ponoszenia kosztów, szybko możesz rozwiązać swój problem dotyczący zakupu jedzenia czy napojów. ...>

Niedozwolony podział rynku przewozów
Niedozwolony podział rynku przewozów

Dwóch przedsiębiorców podzieliło między sobą rynek lokalnych przewozów pasażerskich.  Inicjatorem porozumienia był PKS w Pile. Za naruszenie konkurencji na spółkę nałożono karę ponad  95 tys. zł.   ...>

Kurs online na temat zmów przetargowych
Kurs online na temat zmów przetargowych

Skorzystaj ze szkolenia poświęconego prawu konkurencji w zamówieniach publicznych. Dowiedz się, czym jest zmowa przetargowa oraz jakie są sposoby jej wykrywania ...>

Do góry

Zobacz także:
Bezpieczne place zabawICPENEuropejskie Centrum KonsumenckieUE100-lecie odzyskania niepodległości