Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKiK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Aktualności

Spór - bezpłatna pomoc ekspertów

< poprzedni | następny > 21.05.2014

 Spór - bezpłatna pomoc ekspertów

Konsumencie, masz problem z operatorem telefonii, ubezpieczycielem, deweloperem, czy sprzedawcą obuwia? Jesteś przedsiębiorcą i wszedłeś w spór z klientem? Chcesz polubownie załatwić sprawę i nie wiesz, do kogo się zwrócić - w najbliższą środę (28 maja) w godzinach 10.00–13.00  zapraszamy na bezpłatny dyżur ekspertów

Paweł Ratyński
Wypowiedź Pawła Ratyńskiego z Biura Prasowego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Twoja przeglądarka nie obsługuje formatu HTML5

Istnieje sposób, by sprawnie i bez kosztów sądowych rozwiązywać sprawy na linii konsument-przedsiębiorca. To polubowne rozstrzyganie sporów. Jak z niego skorzystać? Bezpłatną pomoc uzyskasz podczas specjalnego dyżuru, którego organizatorem jest Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zapraszamy w najbliższą środę 28 maja w godzinach 10.00–13.00 do centrum konferencyjnego UOKiK przy placu Powstańców Warszawy 1.

Podczas dyżuru reprezentanci Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Komisji Nadzoru Finansowego, Inspekcji Handlowej, Rzecznika Ubezpieczonych i Europejskiego Centrum Konsumenckiego będą udzielać bezpłatnych porad zarówno w zakresie sporów dotyczących produktów codziennego użytku, jak i usług ubezpieczeniowych i finansowych. Można będzie także uzyskać wsparcie w sporach o charakterze transgranicznych. Warto zabrać ze sobą wszelkie dokumenty pomocne w ustaleniu szczegółów sprawy (np. korespondencję, pisma reklamacyjne, opinie rzeczoznawców).

Dyżur będzie towarzyszył konferencji poświęconej wdrożeniu do polskiego prawa alternatywnych metod rozstrzygania sporów konsumenckich (ADR). W spotkaniu wezmą udział przedstawiciele przedsiębiorców, organizacji konsumenckich oraz akademicy zajmujący się arbitrażem i mediacją. Będzie ono otwarte dla konsumentów i ich rzeczników, przedsiębiorców, prawników, przedstawicieli instytucji państwowych oraz wszystkich zainteresowanych tematyką ADR.

Dodatkowe informacje dla mediów:

Małgorzata Cieloch, Rzecznik prasowy UOKiK
Departament Współpracy z Zagranicą i Komunikacji Społecznej
Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel. 22 827 28 92, 55 60 314, 55 60 430
Fax 22 826 11 86
E-mail: malgorzata.cieloch@uokik.gov.pl

Dodatkowe informacje dla konsumentów:

Urszula Adamczyk
Departament Współpracy z Zagranicą i Komunikacji Społecznej
Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel. 22 55 60 273
E-mail: urszula.adamczyk@uokik.gov.pl

 

 

Tagi: sądy polubowne, spory konsumenckie, ochrona konsumentów, inspekcja handlowa, IH, ochrona konsumentów, mediacje, delegatury,

Pliki do pobrania

 

Warto przeczytać

WYDANIE SPECJALNE #UOKiKtestuje - ZABAWKI
WYDANIE SPECJALNE #UOKiKtestuje - ZABAWKI

Z okazji Dnia Dziecka Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przetestował 10 modeli samochodów zdalnie sterowanych.   ...>

Kontrola fotelików rowerowych dla dzieci
Kontrola fotelików rowerowych dla dzieci

Inspekcja Handlowa w I kwartale 2021 roku skontrolowała 92 rodzaje fotelików rowerowych dla dzieci. ...>

Nowa ustawa deweloperska - lepsza ochrona konsumentów
Nowa ustawa deweloperska - lepsza ochrona konsumentów

Sejm przyjął nową ustawę deweloperską, która wzmocni ochronę osób kupujących nieruchomości mieszkaniowe na rynku pierwotnym.   ...>

TSUE po stronie konsumentów - korzystne rozstrzygnięcie dla frankowiczów
TSUE po stronie konsumentów - korzystne rozstrzygnięcie dla frankowiczów

  Trybunał uznał, że to sądy krajowe odpowiadają za prawidłowe ustalenie stanu faktycznego oraz zastosowanie prawa krajowego.   ...>

Opinie w internecie - działania Prezesa UOKiK
Opinie w internecie - działania Prezesa UOKiK

W wyniku działań Prezesa UOKiK, ceneo.pl oraz opineo.pl zmienią zasady prezentowania negatywnych ocen wystawianych przez konsumentów. ...>

Oferty-pułapki w sieci. Sprawdź, czy dasz się złapać
Oferty-pułapki w sieci. Sprawdź, czy dasz się złapać

Drugi laptop za darmo, wakacje życia na Zanzibarze, 6 tys. dolarów zarobku dziennie? Uważaj, oferty zbyt piękne przeważnie nie są prawdziwe.   ...>

Koronawirus - pakiet informacji dla konsumentów
Koronawirus - pakiet informacji dla konsumentów

Odwołane loty i wycieczki, nieuczciwe ceny w sklepach, wprowadzające w błąd oferty. Z takimi problemami borykają się konsumenci w czasach zagrożenia epidemiologicznego.    ...>

Uwaga na fałszywe strony udające pośredników szybkich płatności
Uwaga na fałszywe strony udające pośredników szybkich płatności

Komunikat Prokuratury Krajowej, Komendy Głównej Policji, UOKiK, Europejskiego Centrum Konsumenckiego, FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP ...>

 

  
  

Do góry

Zobacz także:
Służba CywilnaUE