Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKIK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Aktualności

Szkolenia z przepisów nowej ustawy konsumenckiej

< poprzedni | następny > 17.09.2014

Szkolenia z przepisów nowej ustawy konsumenckiej

UOKiK oraz Federacja Konsumentów zapraszają rzeczników, przedstawicieli WIIH-ów i organizacji konsumenckich na bezpłatne szkolenia poświęcone zmianom w prawie konsumenckim.

Szkolenia są bezpłatne. Odbędą się w 9 miastach - siedzibach delegatur UOKiK.
Zaproszenie na szkolenie

Cykl warsztatów rozpocznie się 6 października br. w Warszawie. W trakcie spotkań omówione zostaną przepisy ustawy o prawach konsumenta, w tym m.in. nowe obowiązki informacyjne przedsiębiorców, kwestia odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa, odpowiedzialność przedsiębiorcy z tytułu rękojmi i gwarancji. Uczestnicy będą mieli również okazję przeanalizować realne problemy prawne, z jakimi mogą zetknąć się w swojej praktyce zawodowej.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Każdy z wykładów odbędzie się w godz. 9.30-16.45. Organizatorzy zapewniają poczęstunek w trakcie przerw oraz materiały szkoleniowe. Po stronie uczestników pozostają koszty związane z dojazdem i ewentualnym noclegiem.

Zainteresowani udziałem mają do wyboru następujące terminy i lokalizacje:

6 października 2014r.
Warszawa, Centrum Konferencyjne UOKiK, sala A, pl. Powstańców Warszawy 1
Szkolenie w Warszawie zostanie utrwalone za pomocą nagrania video i udostępnione na stronie Urzędu.

15 października 2014r.
Łódź, Mała Sala Obrad w Urzędzie Miasta, ul. Piotrkowska 104

16 października 2014r.
Bydgoszcz, Sala Sesyjna w Urzędzie Miasta, ul. Jezuicka 1

22 października 2014r.
Wrocław, Sala nr 510 w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego,
ul. Dobrzyńska 21/23

23 października 2014r.
Katowice, Sala w Willi Goldsteinów, pl. Wolności 2a

24 października 2014r.
Kraków, Sala Portretowa w Urzędzie Miasta, pl. Wszystkich Świętych 3-4

28 października 2014r.
Gdańsk, Nowy Ratusz, Sala nr 204, ul. Wały Jagiellońskie 1

29 października 2014r.
Poznań, Biała Sala w Urzędzie Miasta, pl. Kolegiacki 17

4 listopada 2014r.
Lublin, Sala Konferencyjna w Urzędzie Miasta, ul. Wieniawska 14

Za rekrutację odpowiada Federacja Konsumentów. Zapisów można dokonywać za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,6,1113,1,1,cykl-bezplatnych-szkolen.html. Decyduje kolejność zgłoszeń. Udział w warsztatach zostanie potwierdzony certyfikatem.

Projekt realizowany jest przez Federację Konsumentów w ramach dotacji przyznawanych przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów pozarządowym organizacjom konsumenckim i współfinansowany jest ze środków Urzędu.

 

Dodatkowe informacje dla mediów:

Szymon Głuch
Federacja Konsumentów
tel. 22 827 28 93
e-mail: rzecznicy@federacja-konsumentow.org.pl

Urszula Adamczyk
Biuro Prezesa
pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
tel. 22 55 60 273
e-mail: urszula.adamczyk@uokik.gov.pl

Tagi: ochrona konsumentów, szkolenia, rzecznicy, ustawa, prawo, konsumenci, delegatury,

Pliki do pobrania

 

Warto przeczytać

Przeszukanie UOKiK: Dell
Przeszukanie UOKiK: Dell

UOKiK przeprowadził przeszukania w siedzibach przedsiębiorców z sektora informatycznego.   ...>

Jakość paliw w 2018 roku
Jakość paliw w 2018 roku

Inspekcja Handlowa zakwestionowała w ubiegłym roku 1,9 proc. skontrolowanych próbek paliw płynnych u wybranych losowo przedsiębiorców. To minimalnie mniej niż w 2017 r.   ...>

Uwaga na fałszywe strony udające pośredników szybkich płatności
Uwaga na fałszywe strony udające pośredników szybkich płatności

Komunikat Prokuratury Krajowej, Komendy Głównej Policji, UOKiK, Europejskiego Centrum Konsumenckiego, FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP ...>

Suplementy diety - postępowanie w sprawie zmowy
Suplementy diety - postępowanie w sprawie zmowy

Czy spółka Solgar Polska narzucała sprzedawcom detalicznym ceny suplementów diety? Czy konsumenci nie mogli kupić tych produktów taniej?   ...>

Zaproszenia na pokaz - kara za telefony
Zaproszenia na pokaz - kara za telefony

Spółka Smak i Zdrowie (dawniej Philipiak Polska) dzwoniła do konsumentów, mimo że się na to nie zgodzili. Urząd nałożył za to karę finansową.   ...>

Polubowne rozwiązywanie sporów dla pasażerów lotniczych
Polubowne rozwiązywanie sporów dla pasażerów lotniczych

Rzecznik Praw Pasażerów przy Prezesie Urzędu Lotnictwa Cywilnego został wpisany do rejestru podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.   ...>

UOKiK zaprasza do włączenia się w kampanię "Oszczędzasz, inwestujesz - uważaj!"
UOKiK zaprasza do włączenia się w kampanię "Oszczędzasz, inwestujesz - uważaj!"

Trwa ogólnopolska akcja UOKiK ostrzegająca konsumentów. Dotyczy ona nieuczciwych praktyk rynkowych związanych z inwestowaniem oszczędności. ...>

Kurs online na temat zmów przetargowych
Kurs online na temat zmów przetargowych

Skorzystaj ze szkolenia poświęconego prawu konkurencji w zamówieniach publicznych. Dowiedz się, czym jest zmowa przetargowa oraz jakie są sposoby jej wykrywania ...>

 

  
  

Do góry

Zobacz także:
Bezpieczne place zabawICPENEuropejskie Centrum KonsumenckieUE100-lecie odzyskania niepodległości