Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKiK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Aktualności

Kolejna nagroda dla UOKiK

< poprzedni | następny > 25.05.2007

Kolejna nagroda dla UOKiK

Za profesjonalizm, nowatorskie podejście do projektów i talent. Branża PR przyznała nagrody PRotony 2007. Statuetka dla najlepszego Zespołu ds. Komunikacji w Instytucji trafiła do UOKiK


Głównym celem konkursu jest wyróżnianie specjalistów wyznaczających standardy w branży public relations i przyczyniających się do sukcesu instytucji, dla których pracują. O wyborze zespołu UOKiK zdecydowali członkowie Akademii PR, którą tworzą uznani specjaliści działający od wielu lat w branży (minimum z 5-letnim stażem pracy).


Podnoszenie świadomości prawnej i ekonomicznej zarówno przedsiębiorców, jak i konsumentów poprzez realizację projektów takich jak kampanie edukacyjne, cykle wydawnicze, tematyczne strony internetowe, spoty reklamowe, programy telewizyjne i radiowe to jeden z priorytetów Urzędu. Na ten cel UOKiK pozyskuje również środki finansowe z funduszy unijnych (Phare i Transition Facility). Za działania z zakresu media realtions, public affairs oraz e-marketing odpowiedzialny jest Departament Współpracy z Zagranicą i Komunikacji Społecznej.


W tym roku Protony 2007 zostały wręczone po raz pierwszy. Inicjatorem konkursu jest wortal tematyczny PRoto poświęcony komunikacji. Jego twórcą jest Instytut Monitorowania Mediów.


To nie jedyna nagroda, którą UOKiK otrzymał za podejmowane działania z szeroko rozumianej komunikacji społecznej. W grudniu 2005 roku serwis internetowy Urzędu wyróżniono statuetką Webstara za najlepszą stronę internetową administracji publicznej. W tym samym roku UOKiK otrzymał także nagrodę Alicja 2005 od miesięcznika Twój Styl za kreowanie przyjaznego konsumentom rynku.

Dodatkowe informacje:
Małgorzata Cieloch, Rzecznik prasowy UOKiK
Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel. 22 827 28 92, 55 60 106, 55 60 314
faks 22 826 11 86

E-mail mcieloch@uokik.gov.pl

 

Warto przeczytać

Niebezpieczne zabawki - kulki magnetyczne
Niebezpieczne zabawki - kulki magnetyczne

Przypadkowe połknięcie magnesów lub baterii jest coraz większym problemem wśród dzieci - rodzice powinni być świadomi tego ryzyka.   ...>

Kolejni naganiacze z zarzutami za promowanie systemów typu piramida
Kolejni naganiacze z zarzutami za promowanie systemów typu piramida

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił zarzuty trzem przedsiębiorcom, którzy namawiali w internecie i podczas różnych wydarzeń do inwestowania w FutureNet, FutureAdPro lub przystępowania do sieci NetLeaders. ...>

Oferty-pułapki w sieci. Sprawdź, czy dasz się złapać
Oferty-pułapki w sieci. Sprawdź, czy dasz się złapać

Drugi laptop za darmo, wakacje życia na Zanzibarze, 6 tys. dolarów zarobku dziennie? Uważaj, oferty zbyt piękne przeważnie nie są prawdziwe.   ...>

Łańcuch dostaw żywności - nowe przepisy poprawią funkcjonowanie rynku
Łańcuch dostaw żywności - nowe przepisy poprawią funkcjonowanie rynku

UOKiK, Ministerstwo Rolnictwa i KOWR zaprezentowały planowane zmiany w obszarze przeciwdziałania nieuczciwemu wykorzystywaniu przewagi kontraktowej w obrocie produktami rolnymi i spożywczymi. ...>

Nowe etykiety energetyczne, prawo do naprawy - ważne zmiany od marca 2021 roku
Nowe etykiety energetyczne, prawo do naprawy - ważne zmiany od marca 2021 roku

Jak głośna będzie lodówka? Ile wody zużyje pralka? Te informacje znajdziesz na nowych etykietach energetycznych zamieszczanych na sprzęcie AGD i RTV.   ...>

Zmiany w prawie ochrony konkurencji
Zmiany w prawie ochrony konkurencji

Doprecyzowanie uprawnień dochodzeniowych Urzędu, ściślejsza współpraca organów antymonopolowych, zmiany w zakresie kar finansowych czy programie łagodzenia kar leniency.   ...>

Koronawirus - pakiet informacji dla konsumentów
Koronawirus - pakiet informacji dla konsumentów

Odwołane loty i wycieczki, nieuczciwe ceny w sklepach, wprowadzające w błąd oferty. Z takimi problemami borykają się konsumenci w czasach zagrożenia epidemiologicznego.    ...>

Uwaga na fałszywe strony udające pośredników szybkich płatności
Uwaga na fałszywe strony udające pośredników szybkich płatności

Komunikat Prokuratury Krajowej, Komendy Głównej Policji, UOKiK, Europejskiego Centrum Konsumenckiego, FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP ...>

 

  
  

Do góry

Zobacz także:
Służba Cywilna100-lecie odzyskania niepodległościBezpieczne place zabawEuropejskie Centrum KonsumenckieUE