Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKiK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Aktualności

Rzecznik prasowy UOKiK nagrodzony

< poprzedni | następny > 06.06.2008

Rzecznik prasowy UOKiK nagrodzony

Małgorzata Cieloch została najlepszym rzecznikiem prasowym 2007 roku. Nominowani w konkursie „Protony 2008” byli również Zbigniew Urbański z Komendy Głównej Policji oraz Dawid Piekarz z PKN Orlen

To była druga edycja konkursu “Protony”, organizowanego przez internetowy wortal public relations www.proto.pl. W pięciu kategoriach: osoba/zespół w firmie PR-owskiej, osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji, osoba/zespół ds. komunikacji instytucji lub organizacji pozarządowej, rzecznik prasowy oraz osoba/zespół zajmujący się edukacją PR-owską zwycięzcy wybierani byli w drodze głosowania przez osoby zajmujące się na co dzień public relations.

Małgorzata Cieloch, zwyciężczyni w kategorii rzecznik prasowy, z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów związana jest od 2004 roku. Od października 2006 roku jest rzecznikiem prasowym Urzędu. Zaczynała w zespole kierowanym przez Elżbietę Anders. Wcześniej dziennikarka, specjalista do kontaktów z mediami w organizacji branżowej, fotografka. Skończyła filologię polską i podyplomowe studia na wydziale dziennikarstwa UW oraz London School of Public Relations. W trakcie - studia ekonomiczne na prywatnej uczelni.

Cieloch przełamuje stereotyp urzędnika „od-do”. Lubi to, co robi. Banalne, ale sprawdza się - przede wszystkim w sytuacjach kryzysowych. Ponadto wie, co znaczą pojęcia - na wczoraj, ekspert, dyspozycyjność, a także prawda. Pomaga w zdobyciu szukanych informacji, tłumaczy zawiłości prawne, przybliża przepisy, przestrzega, apeluje. Dostępnością i merytorycznością zyskała zaufanie wśród najsurowszych sędziów - dziennikarzy. Efektem medialnej współpracy jest ponad 12 tys. artykułów prasowych i publikacji internetowych, a także blisko 800 materiałów radiowo-telewizyjnych w roku 2007. Ponadto UOKiK opublikował 120 komunikatów prasowych, a jego pracownicy udzielili ponad 6 tys. odpowiedzi na pytania dziennikarzy. Cieloch - razem z zespołem ludzi, którym kieruje - wpływa na wzrost świadomości uczestników rynku.

To nie pierwsza nagroda dla Urzędu w tym konkursie. W ubiegłym roku doceniono działania UOKiK przyznając statuetkę w kategorii osoba/zespół ds. komunikacji instytucji lub organizacji pozarządowej.

Pliki do pobrania

 

Warto przeczytać

Niebezpieczne zabawki - kulki magnetyczne
Niebezpieczne zabawki - kulki magnetyczne

Przypadkowe połknięcie magnesów lub baterii jest coraz większym problemem wśród dzieci - rodzice powinni być świadomi tego ryzyka.   ...>

Kolejni naganiacze z zarzutami za promowanie systemów typu piramida
Kolejni naganiacze z zarzutami za promowanie systemów typu piramida

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił zarzuty trzem przedsiębiorcom, którzy namawiali w internecie i podczas różnych wydarzeń do inwestowania w FutureNet, FutureAdPro lub przystępowania do sieci NetLeaders. ...>

Oferty-pułapki w sieci. Sprawdź, czy dasz się złapać
Oferty-pułapki w sieci. Sprawdź, czy dasz się złapać

Drugi laptop za darmo, wakacje życia na Zanzibarze, 6 tys. dolarów zarobku dziennie? Uważaj, oferty zbyt piękne przeważnie nie są prawdziwe.   ...>

Łańcuch dostaw żywności - nowe przepisy poprawią funkcjonowanie rynku
Łańcuch dostaw żywności - nowe przepisy poprawią funkcjonowanie rynku

UOKiK, Ministerstwo Rolnictwa i KOWR zaprezentowały planowane zmiany w obszarze przeciwdziałania nieuczciwemu wykorzystywaniu przewagi kontraktowej w obrocie produktami rolnymi i spożywczymi. ...>

Nowe etykiety energetyczne, prawo do naprawy - ważne zmiany od marca 2021 roku
Nowe etykiety energetyczne, prawo do naprawy - ważne zmiany od marca 2021 roku

Jak głośna będzie lodówka? Ile wody zużyje pralka? Te informacje znajdziesz na nowych etykietach energetycznych zamieszczanych na sprzęcie AGD i RTV.   ...>

Zmiany w prawie ochrony konkurencji
Zmiany w prawie ochrony konkurencji

Doprecyzowanie uprawnień dochodzeniowych Urzędu, ściślejsza współpraca organów antymonopolowych, zmiany w zakresie kar finansowych czy programie łagodzenia kar leniency.   ...>

Koronawirus - pakiet informacji dla konsumentów
Koronawirus - pakiet informacji dla konsumentów

Odwołane loty i wycieczki, nieuczciwe ceny w sklepach, wprowadzające w błąd oferty. Z takimi problemami borykają się konsumenci w czasach zagrożenia epidemiologicznego.    ...>

Uwaga na fałszywe strony udające pośredników szybkich płatności
Uwaga na fałszywe strony udające pośredników szybkich płatności

Komunikat Prokuratury Krajowej, Komendy Głównej Policji, UOKiK, Europejskiego Centrum Konsumenckiego, FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP ...>

 

  
  

Do góry

Zobacz także:
Służba Cywilna100-lecie odzyskania niepodległościBezpieczne place zabawEuropejskie Centrum KonsumenckieUE