Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

Uwaga! To jest strona archiwalna UOKiK. Aktualna strona znajduje się pod adresem: uokik.gov.pl

UOKiK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Aktualności

Konkursy na najlepsze prace magisterskie trwają

< poprzedni | następny > 11.07.2011

Konkursy na najlepsze prace magisterskie trwają

Tylko 5 dni pozostało do zgłoszenia pracy magisterskiej na jeden z konkursów organizowanych przez UOKiK. W tym roku można składać prace na temat ochrony konkurencji lub ochrony konsumentów. Dla zwycięzców każdego z konkursów przewidziano 3 nagrody finansowe oraz wyróżnienie. Główna wygrana to 5 tys. zł. Termin nadsyłania zgłoszeń mija już 15 lipca

Do konkursów można zgłaszać prace, które uzyskały ocenę bardzo dobrą oraz zostały obronione w terminie od 1 lipca 2010 do 30 czerwca 2011 (w przypadku prac na temat ochrony konkurencji) lub od 1 października do 30 czerwca 2011 (prace z obszaru ochrony konsumentów). Należy je przesyłać do 15 lipca 2011 r.

Wcześniejsze edycje cieszyły się ogromnym zainteresowaniem wśród absolwentów uczelni wyższych. Dlatego też, w ramach tegorocznej rywalizacji adepci po raz pierwszy mają możliwość wzięcia udziału w dwóch dziedzinach: ochrony konkurencji oraz prawnych aspektów ochrony konsumentów. Partnerami konkursu są Stowarzyszenie Prawa Konkurencji, Dziennik Gazeta Prawna oraz wydawnictwo Wolters Kluwer Polska.

Do konkursów można zgłaszać prace, które uzyskały ocenę bardzo dobrą oraz zostały obronione w terminie od 1 lipca 2010 do 30 czerwca 2011 (w przypadku prac na temat ochrony konkurencji) lub od 1 października do 30 czerwca 2011 (prace z obszaru ochrony konsumentów). Należy je przesyłać do 15 lipca 2011 r., na adres: UOKiK, Departament Współpracy z Zagranicą i Komunikacji Społecznej, 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1 (z dopiskiem „Konkurs na pracę magisterską na temat konkurencji/ konsumentów – DZK”).

Więcej informacji na: https://uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=2332.

Dodatkowe informacje:
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
faks: 22 826 11 86

Kamila Acholonu-Boruc (konkurencja)
tel.: 22 55 60 195
e-mail kamila.boruc@uokik.gov.pl

Katarzyna Bereza (konsumenci)
tel.: 22 55 60 220
e-mail katarzyna.bereza@uokik.gov.pl

Tagi: ochrona konkurencji, ochrona konsumentów, konkurs, studenci, praca magsiterska, nagroda, szkoły wyższe

Pliki do pobrania

 

Warto przeczytać

PZPN i Ekstraklasa zmieniają praktyki
PZPN i Ekstraklasa zmieniają praktyki

Po interwencji Prezesa UOKiK, PZPN i  Ekstraklasa SA zmieniły swoje praktyki, które mogły stanowić nadużywanie pozycji dominującej.   ...>

Autocentrum AAA Auto - dwie decyzje Prezesa UOKiK
Autocentrum AAA Auto - dwie decyzje Prezesa UOKiK

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał dwie decyzje w sprawie AUTOCENTRUM AAA AUTO – łączna kara to ponad 72 mln zł. ...>

Tucz kontraktowy - dwie decyzje zobowiązujące
Tucz kontraktowy - dwie decyzje zobowiązujące

Po interwencji UOKiK poprawi się sytuacja producentów trzody chlewnej w systemie tuczu kontraktowego.   ...>

Nowe decyzje i postępowania Prezesa UOKiK w sprawie zatorów płatniczych
Nowe decyzje i postępowania Prezesa UOKiK w sprawie zatorów płatniczych

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył kary w łącznej kwocie prawie 8 mln zł na spółki Volkswagen Poznań i Solaris Bus & Coach za tworzenie zatorów płatniczych.   ...>

Decyzja Prezesa UOKiK - kara dla CANAL+
Decyzja Prezesa UOKiK - kara dla CANAL+

Prezes UOKiK nałożył ponad 46 mln zł kary na CANAL+ Polska oraz nakazał zwrot środków konsumentom. ...>

Wakacje.pl - decyzja Prezesa UOKiK
Wakacje.pl - decyzja Prezesa UOKiK

Prezentowane na stronie wakacje.pl ceny wielu wycieczek były nieaktualne lub niepełne – inna cena pokazywała się w wyszukiwarce, a inna po rozwinięciu szczegółów oferty.   ...>

 

  
  

Do góry