Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKIK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > BIP > Kontakt

Kontakt

Centrala:
tel. +48 22 55 60 800; e-mail [SCODE]dW9raWtAdW9raWsuZ292LnBs[ECODE]

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
plac Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa

Godziny pracy Urzędu: 8:15 - 16:15

W kancelarii Urzędu (parter, wejście od placu Powstańców Warszawy 1) jest możliwy kontakt w języku migowym.



Bezpłatne informacje, porady dla konsumentów:

  • Infolinia Konsumencka, prowadzona przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich i Fundację Konsumentów tel. 801 440 220 oraz 22 290 89 16 (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora)
  • [SCODE]cG9yYWR5QGRsYWtvbnN1bWVudG93LnBs[ECODE]
  • Rzecznicy konsumentów
  •  Federacja Konsumentów
  •  Zgodnie z obowiązującym prawem, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podejmuje działania w przypadku naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Dowiedz się więcej o pomocy dla konsumentów.
  • Dane kontaktowe do instytucji zajmujących się poradą i pomocą konsumencką w Polsce znajdziesz w wyszukiwarce. Aby z niej skorzystać, wystarczy wybrać zagadnienie, którego dotyczy problem, a następnie województwo i miasto zamieszkania. Wyszukiwarka wskaże wszystkie instytucje mogące pomóc w rozwiązaniu Twojego problemu.

Kontakt dla dziennikarzy:
tel. +48 22 55 60 314, 827 28 92
faks +48 22 826 11 86
[SCODE]Yml1cm9wcmFzb3dlQHVva2lrLmdvdi5wbA==[ECODE]

Biuro prasowe odpowiada wyłącznie na korespondencję przesłaną przez dziennikarzy. Korespondencja powinna zawierać imię i nazwisko dziennikarza, redakcję i numer telefonu.


Zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej, w ramach udostępniania informacji publicznej UOKiK nie prowadzi poradnictwa konsumenckiego. Bezpłatnych porad prawnych konsumentom udzielają Powiatowi/Miejscy Rzecznicy Konsumentów oraz Federacja Konsumentów.
Znalezienie właściwego miejscowo rzecznika lub oddziału Federacji Konsumentów umożliwia wyszukiwarka.

Naczelnik Wydziału
Kamila Acholonu-Boruc
tel. 22 55 60 195
faks 22 826 11 86
[SCODE]YmlwQHVva2lrLmdvdi5wbA==[ECODE]


Webmaster (sprawy techniczne związane ze stronami internetowymi UOKiK):
Tomasz Nastulak
Wyślij zgłoszenie dotyczące błędu za pomocą formularza
Webmaster i pozostali administratorzy systemów nie udzielają porad konsumenckich.

Rejestr zmian

Data wytworzenia: 2009-12-28 12:59
Zatwierdził: Kamila Acholonu-Boruc
Data udostępnienia: 2017-04-12 09:27:57
Wprowadził: Tomasz Nastulak

Do góry

Zobacz także:
Bezpieczne place zabawICPENKonkurs na prace magisterskie i doktorskieEuropejskie Centrum KonsumenckieUE