Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKiK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Wydarzenia, komentarze

Rozpoczęcie projektu UOKiK dotyczącego sytemu ochrony konsumentów w Armenii

następny > 06.07.2021

Rozpoczęcie projektu UOKiK dotyczącego sytemu ochrony konsumentów w Armenii
  • 1 lipca UOKiK rozpoczął wdrażanie projektu „Wzmocnienie instytucjonalne Republiki Armenii w budowie systemu ochrony konsumentów”
  • Działanie współfinansowane jest w ramach polskiej współpracy rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP

Bezpośrednim celem projektu jest wsparcie zdolności instytucjonalnych oraz wzmocnienie kapitału ludzkiego Komisji Ochrony Konkurencji w Armenii (Competition Protection Commission, CPC) w związku z nowym obszarem kompetencyjnym – ochroną konsumentów. Działania UOKiK obejmują analizę rozwiązań legislacyjnych i przygotowanie opinii/rekomendacji w tym zakresie. Ponadto eksperci UOKiK będą wspierać CPC w praktycznym wdrażaniu ochrony konsumentów w Armenii.

Projekt realizowany będzie od lipca do grudnia 2021 r. w ramach „Polskiej pomocy” – współpracy rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP. Projekt jest współfinansowany z budżetu państwa. Kwota dofinansowania wynosi 164.400,00 zł. Planowane działania, w tym wizyty studyjne, służą również stworzeniu silniejszych, wzajemnie korzystnych relacji między organami kompetentnymi Polski i Armenii. Więcej informacji na temat „Polskiej pomocy” można znaleźć na stronie https://www.gov.pl/web/polskapomoc.

Rozpoczęcie projektu UOKiK dotyczącego sytemu ochrony konsumentów w Armenii

Tagi: opinia, Armenia, system ochrony konsumentów, polska pomoc

 

Warto przeczytać

Wyjazdy wakacyjne - bezpieczne opalanie
Wyjazdy wakacyjne - bezpieczne opalanie

Kremy do opalania, z filtrem, po opalaniu – sprawdziliśmy, czy informacje na twoich kosmetykach są prawidłowo zamieszczane.   ...>

Działalność UOKiK w 2020 roku
Działalność UOKiK w 2020 roku

Ponad 1000 decyzji z zakresu ochrony konkurencji i konsumentów, ponad 30 miliardów złotych nałożonych kar.   ...>

Jakość paliw w 2020 roku i 2021 roku (I kw.)
Jakość paliw w 2020 roku i 2021 roku (I kw.)

Inspekcja Handlowa zakwestionowała w ubiegłym roku 1,88 proc. skontrolowanych próbek paliw płynnych. To minimalnie więcej niż w 2019 roku (1,86 proc.).   ...>

UOKiK dla seniorów: propozycja zmian dotyczących pokazów handlowych
UOKiK dla seniorów: propozycja zmian dotyczących pokazów handlowych

Zakaz sprzedaży wyrobów medycznych poza lokalem firmy i przyjmowania płatności przed upływem terminu na odstąpienie od umowy – to niektóre propozycje legislacyjne Prezesa UOKiK.   ...>

WYDANIE SPECJALNE #UOKiKtestuje - ZABAWKI
WYDANIE SPECJALNE #UOKiKtestuje - ZABAWKI

Z okazji Dnia Dziecka Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przetestował 10 modeli samochodów zdalnie sterowanych.   ...>

Umowy na dostawy produktów rolnych - porady UOKiK dla rolników
Umowy na dostawy produktów rolnych - porady UOKiK dla rolników

Rolniku, czy wiesz, jak powinna wyglądać korzystna dla Ciebie umowa na dostawy produktów? Sprawdź porady UOKiK.   ...>

Koronawirus - pakiet informacji dla konsumentów
Koronawirus - pakiet informacji dla konsumentów

Odwołane loty i wycieczki, nieuczciwe ceny w sklepach, wprowadzające w błąd oferty. Z takimi problemami borykają się konsumenci w czasach zagrożenia epidemiologicznego.    ...>

Uwaga na fałszywe strony udające pośredników szybkich płatności
Uwaga na fałszywe strony udające pośredników szybkich płatności

Komunikat Prokuratury Krajowej, Komendy Głównej Policji, UOKiK, Europejskiego Centrum Konsumenckiego, FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP ...>

Do góry

Zobacz także:
Służba CywilnaUE