Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKiK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Wydarzenia, komentarze

Rozpoczęcie projektu UOKiK dotyczącego sytemu ochrony konsumentów w Armenii

< poprzedni | następny > 06.07.2021

Rozpoczęcie projektu UOKiK dotyczącego sytemu ochrony konsumentów w Armenii
  • 1 lipca UOKiK rozpoczął wdrażanie projektu „Wzmocnienie instytucjonalne Republiki Armenii w budowie systemu ochrony konsumentów”
  • Działanie współfinansowane jest w ramach polskiej współpracy rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP

Bezpośrednim celem projektu jest wsparcie zdolności instytucjonalnych oraz wzmocnienie kapitału ludzkiego Komisji Ochrony Konkurencji w Armenii (Competition Protection Commission, CPC) w związku z nowym obszarem kompetencyjnym – ochroną konsumentów. Działania UOKiK obejmują analizę rozwiązań legislacyjnych i przygotowanie opinii/rekomendacji w tym zakresie. Ponadto eksperci UOKiK będą wspierać CPC w praktycznym wdrażaniu ochrony konsumentów w Armenii.

Projekt realizowany będzie od lipca do grudnia 2021 r. w ramach „Polskiej pomocy” – współpracy rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP. Projekt jest współfinansowany z budżetu państwa. Kwota dofinansowania wynosi 164.400,00 zł. Planowane działania, w tym wizyty studyjne, służą również stworzeniu silniejszych, wzajemnie korzystnych relacji między organami kompetentnymi Polski i Armenii. Więcej informacji na temat „Polskiej pomocy” można znaleźć na stronie https://www.gov.pl/web/polskapomoc.

Rozpoczęcie projektu UOKiK dotyczącego sytemu ochrony konsumentów w Armenii

Tagi: opinia, Armenia, system ochrony konsumentów, polska pomoc

 

Warto przeczytać

Black Friday, Cyber Monday - łap okazje, uważaj na pułapki
Black Friday, Cyber Monday - łap okazje, uważaj na pułapki

Wyprzedaże - okazje czy pułapki? Jak kupować mądrze? Na co zwrócić uwagę podczas zakupowego szaleństwa? – przypomina Prezes UOKiK Tomasz Chróstny ...>

Aktualna sytuacja na rynku gazu
Aktualna sytuacja na rynku gazu

Prezes UOKiK stale monitoruje sytuację na rynku gazu. Efektem było m.in. wystąpienie do Komisji Europejskiej o zbadanie  potencjalnie antykonkurencyjnych praktyk Gazpromu na rynku europejskim.   ...>

Kierowco, zadbaj o opony na zimę!
Kierowco, zadbaj o opony na zimę!

Czy Twoje opony są dostosowane do trudnych warunków jazdy? Czy mają odpowiednią przyczepność na lodzie? Te informacje znajdziesz na nowych etykietach informacyjnych, które zostały wprowadzone w maju 2021 roku.   ...>

Jak banki rozliczają prowizje przy wcześniejszej spłacie kredytu konsumenckiego
Jak banki rozliczają prowizje przy wcześniejszej spłacie kredytu konsumenckiego

Na skutek działań Prezesa UOKiK Bank Pocztowy i Plus Bank dołączyły do instytucji prawidłowo rozliczających się z konsumentami, którzy przed terminem spłacili pożyczki. ...>

Czy jesteśmy odpowiednio chronieni przed "cichym zabójcą"?
Czy jesteśmy odpowiednio chronieni przed "cichym zabójcą"?

Inspekcja Handlowa zweryfikowała 167 wykrywaczy tlenku węgla oferowanych przez 84 przedsiębiorców.   ...>

UOKiK dla nauczycieli - portal konsument.edu.pl
UOKiK dla nauczycieli - portal konsument.edu.pl

Uczysz w szkole? Prowadzisz zajęcia dla młodzieży? Być może jesteś rodzicem? Wykorzystaj bezpłatne, nowoczesne narzędzie edukacyjne konsument.edu.pl. ...>

DVB-T2 - nowy standard telewizji naziemnej od 1 lipca 2022 roku
DVB-T2 - nowy standard telewizji naziemnej od 1 lipca 2022 roku

Prezes UOKiK przyłączył się do kampanii informacyjnej organizowanej przez Instytut Łączności - #GotowiNaDVBT2.     ...>

Nieautoryzowane transakcje bankowe - postępowania wyjaśniające
Nieautoryzowane transakcje bankowe - postępowania wyjaśniające

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowania wyjaśniające, w których sprawdzi, jak banki rozpatrują reklamacje konsumentów związane z kradzieżą pieniędzy z konta oraz jakie stosują mechanizmy uwierzytelniania transakcji.   ...>

Do góry

Zobacz także:
Służba CywilnaUE