Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKiK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Wydarzenia, komentarze

Zaproszenie na Dialog Konsumencki

następny > 16.11.2021

Zaproszenie na Dialog Konsumencki
  • Komisja Europejska i Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zapraszają na Dialog Konsumencki „Nowy program na rzecz konsumentów”
  • 22 listopada 2021 roku, godz. 15.00-17.30
  • Wydarzenie online

Dialog Konsumencki odbędzie się w ramach cyklu spotkań organizowanych przez Komisję Europejską w państwach członkowskich. Celem dialogów jest wysłuchanie i przedyskutowanie z władzami krajowymi i zainteresowanymi stronami, kwestii realizacji „Nowego programu na rzecz konsumentów”. Program określa priorytety polityki i działania na najbliższe pięć lat, które mają zostać wdrożone na szczeblu europejskim i krajowym.

Tematem przewodnim będzie ochrona konsumentów w świecie cyfrowym oraz kwestie zrównoważonego rozwoju i zielonej transformacji. W ramach spotkania odbędzie się debata panelowa z udziałem m.in. przedstawicieli organizacji konsumenckich i biznesowych, a także środowisk akademickich.

Wydarzenie odbędzie się online, w  poniedziałek 22 listopada, w godzinach: 15.00 – 17.30
Aby obejrzeć spotkanie na żywo, śledź transmisję na YouTube:
https://streamyourmeeting.eu/consumerdialogue221121/
Password: 221121

Spotkanie będzie prowadzone w języku polskim i angielskim. Zapewniamy tłumaczenie symultaniczne.
Szczegółowe informacje w załączonym zaproszeniu i programie.

Tagi: opinia, dialog konsumencki,

Pliki do pobrania

 

Warto przeczytać

Oliwki, kremy, płyny do kąpieli - co jest w kosmetyku twojego dziecka? Kontrola IH
Oliwki, kremy, płyny do kąpieli - co jest w kosmetyku twojego dziecka? Kontrola IH

Inspekcja Handlowa skontrolowała, czy kosmetyki dla dzieci są prawidłowo oznakowane oraz czy ich deklaracje marketingowe są zasadne.  ...>

Pierwsze oferty publiczne - policz i nie przelicz się
Pierwsze oferty publiczne - policz i nie przelicz się

Dziś w ramach kampanii „Policz i nie przelicz się” wyjaśniamy, czym jest inwestowanie w spółki debiutujące na giełdzie, czyli pierwsze oferty publiczne (IPO).   ...>

UOKiK dla nauczycieli - portal konsument.edu.pl
UOKiK dla nauczycieli - portal konsument.edu.pl

Uczysz w szkole? Prowadzisz zajęcia dla młodzieży? Być może jesteś rodzicem? Wykorzystaj bezpłatne, nowoczesne narzędzie edukacyjne konsument.edu.pl. ...>

DVB-T2 - nowy standard telewizji naziemnej od 1 lipca 2022 roku
DVB-T2 - nowy standard telewizji naziemnej od 1 lipca 2022 roku

Prezes UOKiK przyłączył się do kampanii informacyjnej organizowanej przez Instytut Łączności - #GotowiNaDVBT2.     ...>

Gotowi na sezon jesienno-zimowy? - Inspekcja Handlowa sprawdza jakość kurtek i płaszczy
Gotowi na sezon jesienno-zimowy? - Inspekcja Handlowa sprawdza jakość kurtek i płaszczy

W wyniku kontroli Inspekcji Handlowej, okazało się, że co 5 przebadana odzież jest błędnie oznakowana.   ...>

Biedronka wykonuje  decyzję Prezesa UOKiK - bony dla konsumentów
Biedronka wykonuje decyzję Prezesa UOKiK - bony dla konsumentów

W wyniku decyzji Prezesa UOKiK właściciel sklepów Biedronka został zobowiązany do przeprowadzenia akcji edukacyjnej i quizu dla konsumentów.   ...>

Dzień przedszkolaka - kontrola produktów dla dzieci
Dzień przedszkolaka - kontrola produktów dla dzieci

Inspekcja Handlowa na zlecenie Prezesa UOKiK skontrolowała oznakowanie oraz bezpieczeństwo produktów dla maluchów - zabawek, krzesełek do karmienia oraz łóżeczek dziecięcych.   ...>

Nieautoryzowane transakcje bankowe - postępowania wyjaśniające
Nieautoryzowane transakcje bankowe - postępowania wyjaśniające

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowania wyjaśniające, w których sprawdzi, jak banki rozpatrują reklamacje konsumentów związane z kradzieżą pieniędzy z konta oraz jakie stosują mechanizmy uwierzytelniania transakcji.   ...>

Do góry

Zobacz także:
Służba CywilnaUE