Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Wydarzenia, komentarze
Sprostowanie do artykułu pt. Kupiłam telewizor bubel, ale raty muszę płacić - Tygodnik Tina z 13 lipca 2011 roku
< poprzedni | następny > 20.07.2011
Iwo Wilczura
Tygodnik Tina
Warszawa
informuję, że w artykule pt. „Kupiłam telewizor bubel, ale raty musze płacić”, który ukazał się w tygodniku „Tina” z 13 lipca br. znalazła się wypowiedź podpisana moim nazwiskiem oraz z moim zdjęciem, której w rzeczywistości nie udzieliłam.
Na podstawie art. 31 Prawa prasowego bardzo proszę o sprostowanie tej pomyłki na łamach „Tiny”. Tym bardziej, że odpowiedź udzielona rzekomo przeze mnie wprowadza czytelników w błąd. Reklamację towaru niezgodnego z umową można złożyć w ciągu 2 lat od jego nabycia, nie jak błędnie podano w artykule w ciągu 6 miesięcy. To zasadnicza różnica dla czytelnika. Ponadto nie udzieliłam żadnej wypowiedzi oceniającej działanie spółki, co niestety pojawiło się w przygotowanej przez Państwa redakcję - rzekomo mojej wypowiedzi.
Wobec powyższego proszę o sprostowanie nieprawdziwych informacji. Jednocześnie informuję, że w przypadku braku publikacji sprostowania zgodnie z Art. 39 Prawa prasowego – przysługuje nam prawo do dochodzenia stosownego roszczenia,
Z poważaniem,
Małgorzata Cieloch
Rzecznik prasowy UOKiK
Pliki do pobrania
Warto przeczytać
Po interwencji Prezesa UOKiK, PZPN i Ekstraklasa SA zmieniły swoje praktyki, które mogły stanowić nadużywanie pozycji dominującej. ...>
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał dwie decyzje w sprawie AUTOCENTRUM AAA AUTO – łączna kara to ponad 72 mln zł. ...>
Po interwencji UOKiK poprawi się sytuacja producentów trzody chlewnej w systemie tuczu kontraktowego. ...>
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył kary w łącznej kwocie prawie 8 mln zł na spółki Volkswagen Poznań i Solaris Bus & Coach za tworzenie zatorów płatniczych. ...>
Prezes UOKiK nałożył ponad 46 mln zł kary na CANAL+ Polska oraz nakazał zwrot środków konsumentom. ...>
Prezentowane na stronie wakacje.pl ceny wielu wycieczek były nieaktualne lub niepełne – inna cena pokazywała się w wyszukiwarce, a inna po rozwinięciu szczegółów oferty. ...>
Wyszukiwarka
Konsumencie, masz problem?
-
Kontakt
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
tel. 22 55 60 800
[SCODE]dW9raWtAdW9raWsuZ292LnBs[ECODE]
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP -
Porady dla konsumentów
- Infolinia Konsumencka, tel. 801 440 220 oraz 222 66 76 76 czynna od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora.
- [SCODE]cG9yYWR5QGRsYWtvbnN1bWVudG93LnBs[ECODE]
- Rzecznicy konsumentów
- Europejskie Centrum Konsumenckie