Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKIK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > BIP > Kariera w UOKiK > Praktyki w UOKiK

Praktyki w UOKiK

Na praktyki absolwenckie przyjmowane są osoby, które w dniu rozpoczęcia praktyki nie ukończyły 30 roku życia. Praktyki absolwenckie trwają do 3 miesięcy i mogą być nieodpłatne lub odpłatne.

Osoby chcące zdobyć doświadczenie zawodowe w Urzędzie prosimy o przesłanie pocztą bądź złożenie w kancelarii UOKiK wniosku o przyjęcie na praktyki absolwenckie wraz z załączonym CV w języku polskim z klauzulą dotyczącą zgody na przetwarzanie danych osobowych.


Decyzję o przyjęciu na praktykę podejmuje Dyrektor Generalny po akceptacji kierownika komórki organizacyjnej, do której aplikuje kandydat. W przypadku pozytywnej decyzji podpisywana jest umowa o praktykę absolwencką, w której określane są m.in. wzajemne prawa i obowiązki oraz zakres wykonywanych zadań przez praktykanta.

W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt:

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji
Wydział Szkolenia i Rekrutacji
Konrad Trześniak
tel.: 22 55 60 244
e-mail: praktyki.uokik@uokik.gov.pl

 

Szczególnie zachęcamy do aplikowania na praktyki na stanowiska:

    Drukuj pytanie
  1. Rozwiń odpowiedź Praktyka w Biurze Kadr, Szkolenia i Organizacji

    Oferta praktyk absolwenckich
    Komórka organizacyjna Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji
    Miejsce wykonywania pracy Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
    Wydział Szkolenia i Rekrutacji 
    Zakres zadań Wsparcie wydziału przy pracach z zakresu:
    - organizacji szkoleń;
    - oceny pracowników;
    - opisów stanowisk pracowników;
    - rekrutacji;
    - bieżących pracach administracyjnych, w tym archiwizacji.  
    Liczba godzin pracy w tygodniu 40
    Okres, w którym będzie odbywać się praktyka od zaraz
    Czas trwania praktyki 3 miesiące
    Pożądane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
    Pożądane umiejętności Umiejetność obslugi  programu Excel oraz Word, umiejetność komunikacji i współpracy.
    Znajomość języków obych   

     

    Rejestr zmian

    Data wytworzenia: 2017-04-07 09:06
    Zatwierdził: Agnieszka Wojna
    Data udostępnienia: 2017-04-07 09:07:40
    Wprowadził: Tomasz Nastulak

  2. Drukuj pytanie
  3. Rozwiń odpowiedź Praktyka w Delegaturze UOKiK w Łodzi

    Oferta praktyk absolwenckich
    Komórka organizacyjna Delegatura UOKiK w Łodzi - RŁO
    Miejsce wykonywania pracy siedziba Delegatury w Łodzi
    ul. Traugutta 25
    Nazwa stanowiska  Stanowisko wspomagające ds. administracyjnych, konsumenckich i badań rynku
    Zakres zadań archiwizacja akt postępowań administracyjnych; analiza ankiet z badań rynku,wyszukiwanie, monitoring runku oraz gromadzenie, przetwarzanie uzyskanych danych za pomocą programu MS Excel; monitoring respektowania praw konsumenta przez przedsiębiorców prowadzących sprzedaż na odległość i projektowanie wystąpień do przedsiebiorców w ww. zakresie, monitoring baz orzecznictwa PaRR/MLex
    Liczba godzin pracy w tygodniu 40 (praktyka płatna)
    Okres, w którym będzie odbywać się praktyka od zaraz
    (luty - listopad 2017 r.)
    Czas trwania praktyki do 3 miesiący
    Pożądane wykształcenie wyższe, w szczególności ekonomiczne lub prawnicze
    Pożądane umiejętności obsługa pakietu MS Office (Excel, Word)
    Znajomość języków obych  j. angielski mile widziany

     

    Rejestr zmian

    Data wytworzenia: 2017-02-02 14:44
    Zatwierdził: Małgorzata Wójcik
    Data udostępnienia: 2017-02-02 14:45:53
    Wprowadził: Tomasz Nastulak

  4. Drukuj pytanie
  5. Rozwiń odpowiedź Praktyka w Departamencie Ochrony Interesów Konsumentów

    Oferta praktyk absolwenckich
    Komórka organizacyjna Departament Ochrony Interesów Konsumentów
    Miejsce wykonywania pracy Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
    Zakres zadań Archiwizacja dokumentów wytworzonych w departamencie  polegająca na:
     - przeglądzie prowadzonych w departamencie akt w celu selekcji dokumentów podlegających archiwizacji oraz ich podział na odpowiednie kategorie,
    - przełożeniu akt do właściwych teczek aktowych, uporządkowanie i nadanie układu zgodnego z kolejnością haseł klasyfikacyjnych z wykazu akt,
    - przygotowanie opisów teczek aktowych i ponumerowanie akt kategorii A,
    - sporządzenie spisów zdawczo-odbiorczych.
    Liczba godzin pracy w tygodniu do 40 (praktyka płatna)
    Okres, w którym będzie odbywać się praktyka od zaraz
    Czas trwania praktyki do 3 miesięcy
    Pożądane wykształcenie wykształcenie co najmniej średnie
    Pożądane umiejętności Umiejetność obslugi  programu Excel oraz Word, umiejetność komunikacji i wspólpracy, 
    Znajomość języków obych  nie wymagana

     

    Rejestr zmian

    Data wytworzenia: 2017-01-17 14:55
    Zatwierdził: Małgorzata Wójcik
    Data udostępnienia: 2017-01-17 14:56:52
    Wprowadził: Tomasz Nastulak

  6. Drukuj pytanie
  7. Rozwiń odpowiedź Praktyka w Departamencie Inspekcji Handlowej - Wydział Kontroli artykułów żywnościowych oraz Kontroli artykułów nieżywnościowych i usług

    Oferta praktyk absolwenckich
    Komórka organizacyjna Departament Inspekcji Handlowej
    Miejsce wykonywania pracy Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
    Wydział Kontroli artykułów żywnościowych oraz Kontroli artykułów nieżywnościowych i usług
    Zakres zadań Archiwizacja dokumentów wytworzonych w departamencie  polegająca na:
    - przeglądzie prowadzonych w departamencie akt w celu selekcji dokumentów podlegających archiwizacji oraz ich podział na odpowiednie kategorie,
    - przełożeniu akt do właściwych teczek aktowych, uporządkowanie i nadanie układu zgodnego z kolejnością haseł klasyfikacyjnych z wykazu akt,
    - przygotowanie opisów teczek aktowych i ponumerowanie akt kategorii A,
    - sporządzenie spisów zdawczo-odbiorczych.
    Liczba godzin pracy w tygodniu do 40 
    Okres, w którym będzie odbywać się praktyka od zaraz
    Czas trwania praktyki do 3 miesięcy
    Pożądane wykształcenie wykształcenie co najmniej średnie
    Pożądane umiejętności Umiejetność obslugi  programu Excel oraz Word, umiejetność komunikacji i współpracy, 
    Znajomość języków obych  nie wymagana

     

    Rejestr zmian

    Data wytworzenia: 2016-12-12 11:32
    Zatwierdził: Małgorzata Wójcik
    Data udostępnienia: 2016-12-12 11:33:59
    Wprowadził: Tomasz Nastulak

  8. Drukuj pytanie
  9. Rozwiń odpowiedź Praktyka w Biurze Prezesa - Wydział Współpracy z Zagranicą i Monitorowania Procesu Legislacyjnego

    Oferta praktyk absolwenckich
    Komórka organizacyjna Biuro Prezesa
    Miejsce wykonywania pracy Warszawa, 00-950 Pl. Powstańców Warszawy 1
    Wydział Wydział Współpracy z Zagranicą i Monitorowania Procesu Legislacyjnego
    Zakres zadań Wykonywanie zadań związanych z realizacją zobowiązań międzynarodowych w zakresie współpracy i wymiany informacji w sprawach należących do właściwości Prezesa UOKiK:
    - współpraca z organizacjami i instytucjami międzynarodowymi (m.in. OECD,  ICN, ECN);
    -  współpraca bilateralna z zagranicznymi organami w obszarze ochrony konkurencji i ochrony konsumentów oraz z resortami administracji rządowej  
    - obsługa wizyt zagranicznych w Urzędzie, we współpracy z innym departamentami Urzędu w celu realizacji zobowiązań międzynarodowych w sprawach należących do właściwości Prezesa UOKiK ; 
    - zbieranie informacji oraz dokonywanie analiz prawno-porównawczych na potrzeby kierownictwa i innych komórek organizacyjnych Urzędu;
    - przygotowywanie materiałów tezowych i informacyjnych;
    - przygotowywanie służbowej korespondencji krajowej i zagranicznej;
    -  wspieranie organizacji wydarzeń międzynarodowych. 
    Liczba godzin pracy w tygodniu 40
    Okres, w którym będzie odbywać się praktyka od zaraz
    Czas trwania praktyki 3 miesiące
    Pożądane wykształcenie wyższe: prawo lub filologia lub stosunki międzynarodowe lub ekonomia
    Pożądane umiejętności Umiejętność prawidłowej analizy dokumentów lub materiałów informacyjnych oraz ich syntezy, zarówno w języku ojczystym jak i w języku angielskim; umiejętność dzielenia się informacjami i przedstawiania ich zarówno na forum krajowym, jak i zagranicznym;  kreatywność; samodzielność oraz inicjatywa.
    Znajomość języków obych  Angielski (C1/C2) wymaganie niezbędne
    Dodatkowo mile widziana znajomość języka francuskiego, niemieckiego lub rosyjskiego (na poziomie średniozaawansowanym).

     

    Rejestr zmian

    Data wytworzenia: 2016-07-26 11:16
    Zatwierdził: Arkadiusz Kamiński
    Data udostępnienia: 2016-07-27 09:40:33
    Wprowadził: Tomasz Nastulak

  10. Drukuj pytanie
  11. Rozwiń odpowiedź Praktyka w Biurze Prezesa - Wydział Promocji i Edukacji

    Oferta praktyk absolwenckich
    Komórka organizacyjna Biuro Prezesa
    Miejsce wykonywania pracy Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, Warszawa
    Praktykant W Wydziale Promocji i Edukacji
    Zakres zadań

    aktualizacja i tworzenie baz danych na potrzeby projektu POWER oraz wydziału, wsparcie wydziału w bieżącej działalności

    Liczba godzin pracy w tygodniu 40 godzin
    Okres, w którym będzie odbywać się praktyka od zaraz
    Czas trwania praktyki 3 miesiące
    Pożądane wykształcenie wyższe
    Pożądane umiejętności

    bardzo dobra znajomość programu Excel, dokładność, umiejętność komunikacji, umiejętność współpracy

    Znajomość języków obych  angielski
     

     

Do góry

Zobacz także:
Bezpieczne place zabawICPENKonkurs na prace magisterskie i doktorskieEuropejskie Centrum KonsumenckieUE