Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKIK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Instytucje konsumenckie

Instytucje konsumenckie

W sprawach indywidualnych bezpłatną pomoc prawną konsumenci mogą uzyskać:  

  • pod numerami Infolinii Konsumenckiej 801 440 220
    i 22 290 89 16,
    prowadzonej przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich i Fundację Konsumentów, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora.

    Zgodnie z obowiązującym prawem, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podejmuje działania w przypadku naruszenia zbiorowych interesów konsumentów.

UOKiK jest członkiem Koalicji Infolinii działającej pod patronatem Rzecznika Praw Obywatelskich. Zrzesza ona przedstawicieli urzędów, instytucji oraz organizacji pozarządowych, które udzielają wsparcia obywatelom poprzez infolinie, telefony pomocowe lub podczas spotkań bezpośrednich oraz on-line.


> powrót do wyszukiwarki <

Wyniki dla wyszukiwania wybranego problemu:

 

Do góry

Zobacz także:
Bezpieczne place zabawICPENKonkurs na prace magisterskie i doktorskieEuropejskie Centrum KonsumenckieUE