Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

UOKiK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Instytucje konsumenckie

Instytucje konsumenckie

W sprawach indywidualnych bezpłatną pomoc prawną konsumenci mogą uzyskać:  

  • pod numerami Infolinii Konsumenckiej 801 440 220
    i 22 290 89 16,
    prowadzonej przez Fundację Konsumentów, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora.

Zgodnie z obowiązującym prawem, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podejmuje działania w przypadku naruszenia zbiorowych interesów konsumentów.

Uwaga! Z powodu epidemii zostały zawieszone porady osobiste w niektórych instytucjach udzielających pomocy konsumenckiej. Porady udzielane są telefonicznie lub mailowo.


> powrót do wyszukiwarki <

Wyniki dla wyszukiwania wybranego problemu:

 

Do góry

Zobacz także:
Służba CywilnaUE